събота, 1 май 2010 г.

МКБЧ #3 - Гергина

Гергина е мкбч-ката работохоличка, началник отдел в международна компания. Пристратена е към дребните акценти в облеклото, жартиери, мрежести чорапки, весели блузки.

Срещам сравнително редовно Герги, защото имам общ бизнес с нейната компания. Тя е средна на ръст с малки цици и със стегнат задник и бедра като на спринтьорка.

Много пъти съм чукал мацки в устата, една беше толкова добра свиркаджийка че можеше да поеме целия ми кур в уста и в същото време да продължи да лиже ташаците ми с език, винаги се бях чудил дали Герги е също толкова добра.

Една вечер се забавих и на излизане от офиса на Герги видях че тя е сама на нейния етаж. Минах да я видя и от дума на дума се заговорихме за големите патки.

Герги се пресегна под бюрото си издърпа едното чекмедже и извади черна кутия.

"Ходих днес да пазарувам и виж какво си купих"

Не повярвах на очите си когато тя извади от кутията голям черен силиконов кур

"Чудех се дали този е по голям от твоя" - каза тя.

"Ха-ха-ха. А аз се чудя дали можеш да ми го налапаш целия."

"Нека се обзаложим" - каза Герги - "Аз ще ти покажа как го лапам, а ти ще ми покажеш дали ти е по-голям от този и ако не е ще ме оставиш да те снимам"

"Става" - съгласих се предчувствайки как накрая ще изпразня топлата си сперма дълбоко в гърлото на Герги - "Хайде покажи ми какво можеш с тая гума."

Герги взе черния силиконов кур и го разгледа отблизо. Имаше всички детайли на истинска патка, големи топки и дори вени на точните места.

"Това е само парче гума" - помисли си Герги, ще го налапам само и само за да го накарам да си покаже патката, няма начин да му е чак толкова голяма. Тя мушна главата на дилдото в устата си и го размърда малко колкото да усети големината му. Вкусът на гума в устата и я накара да се почувства странно възбудена.

"Оближи го добре преди да го засмучеш" - казах и. И двамата с Герги знаехме че това не е част от облога, но тя беше толкова възбудена че вече не можеше да се спре.

Тя лижеше големия гумен кур, сякаш беше истински докато той не подгизна целия, Герги се надяваше че няма да забележа колко много и харесваше това. После постави дилдото в уста и започна да го засмуква навътре в устата си с устни, сантиметър по сантиметър. Спря когато гумата опря в гърлото и и го извади от устата си.

"Нека ти помогна" - казах и подхванах края на гумения кур и го наместих придържайки го между краката си.

Герги се застана на колене и прилази към краката ми, започна отново да лиже големия черен гумен кур докато не го олигави целия, след което започна да го смуче. Беше по възбудена от всякога в живота си, смучеше изкуствената патка сякаш беше истинска и се опитваше да и достави удоволствие с устни.

Когато главичката на кура стигна отново до гърлото и, отпусна гърло и подтискайки рефлекса за повръщане го вкара още навътре докато не го пое целия.

"Жестока свирка" - похвалих я, разкопчавайки ципа си. Големия ми надървен кур изскочи от панталоните, вече нямаше никакво съмнение че аз печеля облога - "Ще ти дам да ми го лапаш го като мъничка развратна ученичка, и да ми покажеш всичко което си тренирала с гумената патка, но първо трябва да ми се помолиш"

Герги беше толкова възбудена че можеше да направи всичко което поискам.

"Моля те"

"Моля те, какво? Помоли се добре за да получих това което заслужаваш."

"Моля те, нека налапам кура ти" - каза тя - "Искам истински кур в устата ми, да го лижа и смуча. Нека усетя истински надървен кур дълбоко в гърлото си"

Придърпах главата и към скута си, след това внезапно бутнах кура си навътре между устните и. Тя изтръпна когато усети вкуса на истинска патка в устата си, засмука и започна да обикаля главичката на кура ми с език. Почувства се много по възбудена от топлия ми твърд истински кур отколкото от гуменото дилдо, вкусът в устата и беше много приятен а тя копнееше за още.

Продължи да лиже и смуче а аз набутах кура си още по навътре, след като пое две трети от кура ми започнах да се движа бавно напред назад в устата и.

"Отпусни гърло Герги, знам че можеш да го поемеш целия"

Герги трепереше от възбуда и страст, готова да ми направи най великата свирка която някога е правила. Голямата ми топла патка се движеше напред назад в устата и като при всеки тласък влизах все по навътре в нея. Тя стенеше, но звуците излизаха приглушени от устата и заради патката ми. Главичката на кура ми достигна гърлото и, което я накара да се опита да отдръпне лице назад. Лекото ми побутване преодоля съпротивата и и вкара целия ми кур вътре в гърлото и. Герги усещаше как докосва с устни ташаците ми и как главичката на кура ми е дълбоко в гърлото и, обзе я смешно чувство на гордост че е успяла да налапа цялата ми патка. Косматите ми ташаци се опиряха в брадичката и а корема в носа и, след това се одръпнах и започнах да я шибам в гърлото.

Герги беше полудяла от възбуда, поела целия ми кур, който я шибаше равномерна в устата сякаш беше путка. Големия ми надървен кур се движеше без повече съпротива напред и назад в гърлото и без усилие. Герги изкара езика си навън и започна да лиже косматите ми ташаци при всеки тласък навътре в устата и. Не искаше чукането да никога да спре.

Аз издърпах кура си от копнеещата и уста и и заповядах.

"Слънчице, помоли ме да свърша в устата ти и следващата седмица пак ще те огрее"

"Моля те, вкарай дебелия си кур пак в устата ми, искам да го лижа и смуча докато не свършиш а след това да изгълтам всяка капка сперма."

След още трийсетина дълбоки тласъка в устата на Герги, свърших в нея след което тя старателно облиза кура ми.

Тя свърши малко след мене, докато почистваше с уста патката ми, благодарение на гуменото копие което беше завряла дълбоко в путката си. Някой ден щях да и покажа какво означава истинско ебане и там долу.

Няма коментари:

Публикуване на коментар