неделя, 2 май 2010 г.

МКБЧ #4 - Свилена

Свилена е мкбч-ка собственик на малък фризьорски салон. Понякога ходя да се подстригвам при нейните момичета или просто наминавам от там за по едно кафе и квартални клюки.

Една неделя минах през салона за да видя какво ново при тях. Понеже вече минаваше четири след обед, Свилена беше пуснала момичетата да си ходяд и седеше сама в салона, готвейки се вече да го затваря.

Прозрачната черна мини рокля едва покриваше перфектните и дълги бедра, Свилена беше без сутиен и зърната и се очертаваха под копринената и блузка. Големите и кръгли цици се поклащаха изкусително докато крачеше из салона, а аз седях на диванчето и я изпивах с поглед. Тя отиде до прозорците и един по един спусна щорите им, след което събу обувките си и се приближи към диванчето на което бях седнал.

"Наистина ти харесва мъжете да те зяпат, нали?" - попитах я, рязко.

Тя беше озадачена от тона ми.

"Всички мъже които идват в салона биха те изчукали с кеф, стара мръснице" - продължих грубо аз.

Погледна ме с очакване когато разкопчавах панталона си, и надървения ми кур изскочи.

"Тази вечер си моя, и ще те шибам здраво, разбра ли ме?"

Тя кимна, едновременно възбудена и объркана от думите ми, винаги до сега бях много любезен с нея и момичетата и, а и тя никога не си беше представяла че някой може да и говори по този начин.

"Сега се съблечи и се разкрачи заради мен" - заповядах и - "искам да разгледам МОЯТА путка"

Тя се поколеба за момент, след което започна да се съблича.

"По-широко, разкрачи се по широко" - заповядах - "Искам да огледам добре МОЯТА собственост"

Хванах грубо единия и крак и го сложих върху дивана, разкривайки изцяло голата и бръсната путка. Тръпка на вълнение и възбуда премина през тялото на Свилена докато тя продължаваше да се разчеква заради мен. Почувства се уязвима докато очите ми попиваха всяка гънка на тялото и.

"Ще правиш каквото ти кажа" - заповядах и грубо когато погледна с копнеж надървения ми кур - "Поиграй си с путето си"

Колебливо лявата и ръка започна да се плъзга по кожата на коремчето и после надолу леко докосвайки чувствителния си клитор и срамните устни на путето си.

Продължавайки да се гали между краката, тя започна да стене нежно когато другата и ръка се заигра със зърната на цицте и. Главата и се отмента назад и тя притвори очи, виждах колко много се беше подмокрила, пръстите и бяха мокри от влагата и полепнала по тях от бавното кръгообразно търкане на клитора и.

"Бръкни си в путката" подсетих я аз

Не и трябваше втора покана, два от пръстите и нежно напипаха дупката между влажните и срамни устни и бързо се вмъкнаха вътре. Тя започна да се ебе с пръсти, отвреме на време мачкаше устните или клитора си, стенейки и дишайки очестено все още широко разкрачена пред мен,

"Шибай ме" - примоли ми се тя - "искам да усетя патката ти в мен"

Придърпах я на дивана с гръб към мен и я накарах да се наведе. Пръстите ми започнаха да опипват мокрото и путе и да търкат чувствителния и клитор и стегнатия и задник. Свилена усети как мазният ми показалец се заигра със ануса и и след малко натиск влезна в дупето и. Тя изписука от възбуда и удоволствие.

Продължих да бъркам в задника и с пръст, докато търках путката и с другите си пръсти. Тя се подмокри още когато вкарах втори пръст в задника и използвайки собствената и влага като лубрикант.


"Ще те чукам, кукло" - измърморих - "Но ще те чукам в задника"

Тя потрепери неспокойно когато тръпка на вълнение премина през тялото и. На никого не беше давала да я чука отзад, беше напълно девствена в гъзъ. Свилена премести ръка върху путето си и замачка клитора си, докато дебелите ми дълги пръсти продължаваха да я помат в ануса. Комбинацията я накара да се почувства фантастично.

Разпъвайки и дразнейки сфинктера и я накарах да го отпусне достатъчно за дебелия ми кур. Придърпах я и насочих с ръка надървения си кур вътре в мокрото и путе, като го омазних със собствените и сокове. Извадих пръстите си от ануса и и на тяхно място поставих върху ануса и дебелата си мазна патка.

Усещайки натиска отзад тя се опита да се стегне, но аз и казах да се отпусне, докато разтварях бузите и с големите си ръце. Дишането и се учести и пот изби по гърба и когато усети главата на надървения ми кур да разтяга широко ануса и докато прониква в нея.

Спрях за момент за да и позволя да се намести, след това отново я напънах, вкарвайки патката си сантиметър по сантиметър все по навътре.

"Продължавай да се пипаш" - казах и.

Свилена се чувстваше невероятно. Усещаше как главата на пениса ми си пробива път дълбоко в задника и, и неволно започна да се притиска назад към мен поемайки кура ми. Усещането за дебелия ми кур потънал с цялата си дължина дълбоко отзад, разширяващ все повече ануса и беше напълно ново приятно усещане за нея.

Доволен от нея, аз започнах бавно да се движа, вадейки малко патката си и после пъхайки я обратно дълбоко в нея. Свилена усещаше всяка вена и всяка гънка на дебелия ми кур, докато бавно я помпах напред и назад в гъзъ. Държах я здраво с ръце за задника и я шибах бавно и методично. Постепенно забързах тласъците и започнах да я шибам все по надълбоко.

Клитора и беше целия влажен, тя го мачкаше и дърпаше упорито, от време на време пъхайки пръсти в путката си или притискайки се към мен помагайки ми да влезна още по навътре в задника и.

Оргазма и се надигна и я обля за секунди, растърси тялото и преминавайки през нея ритмично вълна след вълна.

Аз също свърших, изстрелвайки спермата си дълбоко в разчекнатия и задник.

Свилена дълго след това остана да лежи изтощена на диванчето, гола с моята сперма процеждаща се бавно от ануса и.

Няма коментари:

Публикуване на коментар