събота, 29 май 2010 г.

МКБЧ #6 - Зарина

Зарина е фина мкбч-ка с готини цици и огнено червена коса. Със Зарина се запознахме съвсем случайно в един ресторант, където тя беше заедно с някоко приятелки а аз вечерях сам. Ресторанта беше пълен и храната пристигаше много бавно, скучаех в иначе прекрасната вечер.

Спагетите карбонара кито Зари ядеше не бяха нещо особено, а и разговорът на масата и я отегчаваше. Тя побутна почти пълната си чиния и се концентрира върху чашата бяло вино. Заслуша се разсеяно в разговора на приятелките си за скорошните празници които бяха изкарали в Гърция без нея.

Огледа се наоколо и неволно спря погледа си върху мен. Аз се облегнах спокойно на стола, държейки чаша червено вино в ръка, отвърнах на погледа на Зари и леко повдигнах чаша за поздрав. Тя имаше най прекрасната огнено червена коса, която бях виждал, усмихна ми се симпатично, след което отмести поглед обратно към приятелките си.

И двамата скучаехме, това беше очевидно, тя забеляза как едва успях да сподавя една прозявка и отново ми се усмихна закачливо, върнала погледа си върху мен. Нави малко от спагетите на вилицата си и я поднесе закачливо към устата си, преглътна бавно, после показа езика и облиза устните си сластно докато аз я наблюдавах с интерес. Зари изпита перверзно удоволствие когато погледа ми се се плъзна бавно надолу към щръкналите и цици, а после към дългите и кръстосани крачета. Докато погледа ми се връщаше нагоре, обратно към красивото и обсипано с лунички личице, тя постави уж неволно ръце върху гърдите си и леко разтвори ризката си за мен, позволявайки на циците си да изпъкнат още повече.

"Супер" - кимнах и аз, тя едва се усмихна и на свой ред разгледа с копнеж добре оформеното ми тяло.

Пофлиртувахме така още малко, след това станах от масата и се запътих към тоалетните намигвайки и. Докато минавах покрай нея, чух как тя каза на приятелките си че трябва да оправи грима си и бързо се втурна след мен. Настигна ме точно когато влязох в коридора към тоалетните, усмихнах и се, тя се приближи до мен и ме целуна страсно. Отвърнах на целувката и вкарвайки език дълбоко в устата и при което тя потръпна от обзелата я възбуда.

"Десерта ми се забави и реших че мога да го заменя с теб" - казах и държейки я с ръце през кръста целувайки лицето и шията и.

"Давам ти всичко което виждаш" отвърна ми провокиращо Зарина

"Насам" придърпах я към края на коридора където знаех че има малко сервизно помещение. Отворих вратата с надпис "Служебен вход", влязохме със Зари и затръшнах вратата след нас. В тъмната стаичка миришеше на смес от лимон и праскова от струпаните почистващи препарати. Започнахме отново да се целуваме пъхайки лудо езици между устните си и вкусвайки се един друг, Зари беше възбудена до краен предел погълната изцяло от мисли за мен.

Докато се целувахме, прокарах ръка под роклята на Зари, нагоре по бедрото и с удоволствие напипвайки дантеления край на безкрайно дългите и мрежести чорапи. Другата ми ръка обхвана циците и при което тя изписка високо от удоволствие. Придърпах роклята и надолу до коленете разкривайки изрязаните и гащички, разкопчах ризата и след което извадих циците и от копринения сутиен, който остана под тях повдигайки ги перверзно нагоре. Приведох се и засмуках щръкналите зърна, продължавайки да галя бедрата и и да мачкам циците и. Зари пискаше високо гънейки се в ръцете ми, забравила от възбуда къде се намираме, без да се притеснява, че някой може да ни чуе. После пресегна ръка надолу, напипа през панталоните ми големия щръкнал кур и започна да го търка нежно с длан.

"Все още можем да спрем" казах нежно, отделяки се за секунда от нея.

"Шегаджия" изкиска се Зари, точно в този момента вкарах два пръста под гащичките и дълбоко във влажнато и топло путе. Тя се стегна за момент от изненада след което се отпусна и се разкрачи около ръката ми, а аз започнах бавно да движа омазнените от путето и пръсти навън и навътре дълбоко в нея.

След това се смъкнах на колене пред разкрачените и крака все още продължавайки да я чукам с пръсти. Зари се изхили за момент, след което замръзна от удоволствие когато измъкнах пръсти от путето и, разтворих широко долните и устни с два пръста и прокарах език между тях. Грапавият ми език се завъртя около набъбналия и клитор и малко след това влезе дълбоко във влажното и путе.

Смучех и лижех Зари, изучавайки с език всяка гънка във и извън путето и докато накрая Зари, цялата олигавена между краката, се разтърси от оргазъм и започна да стяга и отпуска конвулсивно слабините си. Изправих се бързо, а Зари едва успяла да се съвземе от залялото я удоволствие разкопча панталона ми най накрая освобождавайки навън надървената ми патка. Хвана патката ми с две ръце и с удоволствие усети колко е голяма, при мисълта че след малко щях да я завря в олигавеното и пулсиращо путе, Зари изскимтя от обземащата я отново възбуда, след което се смъкна на колене и на свой ред налапа хуя ми. Първо пое само главичката дразнейки я нежно с език, но малко по малко започна да се притиска все повече към мен, докато накрая не успя да нагълта големия ми кур изцяло, оставяйки само топките ми да висят тъжно извън устата и.

Извадих надървената си до краен предел патка от гърлото на Зари и и помогнах да се изправи след което я обърнах нежно с гръб към мен. Тя се приведе напред и се разкрачи широко, взъбудена от това което я очакваше, след което подхвана големия ми хуй с ръка и го насочи към копнеещото и путе.

Изпъшках влизайки в стегнатото путе на Зари и усетих как в същия момент тя също се разтърси от удоволствие. Внимателно започнах да навирам патката си все по дълбоко и по дълбоко в нея, докато не изпълних изцяло путето и, и нямаше повече накъде да вляза. Зари беше на седмото небе изпаднала в екстаз от залялата я възбуда усещайки патката ми да прониква дълбоко в нея.

Прихванах я с една ръка през гърдите, мачкайки зърната и с пръсти докато с другата я хванах здраво между слабините. Започнах да я шибам първоначално бавно, след което все по бързо и по бързо, докато накрая топките ми подскачаха лудо и я шляпаха между разкрачените дълги крачета. В един момент Зари постави ръка между краката си и затърка лудо клитора си докато аз продължавах да я еба здраво отзад. Минути по късно Зари свърши отново, този път оргазмът и беше неимоверно по силен от първия. Краката на Зари омекнаха и тя се отпусна увиснала в ръцете ми и надената дълбоко върху хуя ми, малко след това усетих че свършвам и аз. Блъснах я здраво още два три пъти, преди да изпразня на тласъци спермата си дълбоко в зачервената и подпухнала от ебане путка, след което и аз се отпуснах изтощен върху нея.

Стояхме известно време така отпуснати един върху друг, след това се изправихме и започнахме бързо да пооправяме дрехите си.

"Вече наистина изгладнях" усмихнах и се аз

"А аз, току що получих десерта си за вечерта" отвърна ми смеейки се Зари.

Няма коментари:

Публикуване на коментар