вторник, 20 юли 2010 г.

МКБЧ #7 - Лина

Лина е яка мкбч-ка която през последната година се трудеше неуморно да стегне тялото си и наистина успя да оформи идеално всяка своя извивка. Тя обикновено се обличаше консервативно, освен в случаите когато искаше да се позабавлява, като тогава навличаше дрешки щедро разкриващи плътта на тренираното и тяло.

Този ден Лина беше облякла тъмен летен халат, носеше модерни сандалки с връзки и обичайното си сребърно талисманче на врата. Поклащането на добре оформените и гърди подсказваше че отдолу няма сутиен, а аз бях сигурен че е забравила да обуе и прашките си. Както обикновено, когато беше на работа в магазинчето за дрехи, тя носеше изрусената си коса небрежно вързана на опашка, съвсем леко гримирана с блестящи подканващи устни. Още щом ме видя Лина усети че с удоволствие бих се позабавлявал с добре стегнатото и тяло.

"Сам ли си довечера?" попита ме тя.

"О, да" отвърнах.

"Остани да поговорим, след малко затварям" каза тя

"С удоволствие, между другото, харесва ми как си облечена днес" подхвърлих аз

"Бих се чувствала по добре ако не носех нищо" усмихна се тя "Изчакай ме в стаичката отзад, след малко идвам"

Малката стаичка беше тъмна, в единия ъгъл имаше диванче и маса, навсякъде имаше подредени купчини дрехи. Извадих една чаша от шкафчето зад вратата и си сипах малко от уискито което намерих. Седнах на диванчето и зачаках, след петнайсетина минути Лина се появи с грейнало в усмивка лице.

"Ето ме, какво ще правим сега"

"Като гледам как си облечена днес, с тези разголени цици и копнеещ поглед, мисля че е най добре да взема да те изчукам. Хайде бъди добра мкбч-ка и се обърни" подсказах и аз

Лина ме послуша и се обърна с гръб към мене като разкрачи широко крака. Аз се приближиш отзад, пресегнах се, обхванах едната и гърда с ръка и започнах да я мачкам. След това мушнах ръка под тъмния халат и напипах с пръсти голото и щръкнало зърно. Тя наклони глава и оголи врата си, нямаше нужда да ме подканя, аз се наведох и започнах да я целувам нежно, нагоре и надолу по врата и разголеното и рамо.

Лина усети как вълна от възбуда премина през тялото и, не се сдържа и изпъшка. Продължавах да мачкам с една ръка гърдата и, а с другата разкопчах халата и и го запретнах нагоре, както и очаквах отдолу ме очакваше само възбудената и гола плът. Нова вълна обля Лина когато усети как надървената ми патка изпъва панталона ми и се търка в заголения и надупен задник. Все още с гръб към мен тя се пресегна с ръка, пъхна я в панталона ми и с удоволствие обхвана огромната ми надървена патка. Лина отдавна си мечтаеше да усети кура ми дълбоко в нея, често беше фантазирала как я еба здраво и сега с нетърпение очакваше фантазиите и да се сбъднат.

Ръцете ми шареха под халата, опипвайки стегнатото голо тяло, циците, бедрата, закръгления задник. Лина скимтеше възбудена до край с гръб към мен, усещайки ръцете ми да мачкат тялото и. Захапах я нежно по врата и тя изстена.

"Тихо, тихо" прошепнах в ушето и "тази вечер искам да си едно малко мълчаливо путе"

Лина изхихика и затвори очи, отдадена изцяло във възбудата си. Съблякох халата и изцяло, Лина остана само по сандалки все още с гръб към мен. Мушнах ръка отзад между краката и обхващайки слабините и, и бавно започнах да движа ръка търкайки възбудената и влажна путка. Лина не се сдържа разтвори крака още повече, надупи се притискайки задника си към набъбналия ми панталон и започна да се търка в мен.

"Лижи ме, моля те" простена тя

"По късно, маце" казах и, след което поставих нежно ръка върху путето и леко прокарвайки пръст между влажните и долни устни. Лина отново се разтърси от възбуда, коленете и омекнаха и тя се отпусна в ръцете ми за момент.

Все още придържайки я, напипах клитора и и започнах да го пощипвам с пръсти. Лина се беше подмокрила обилно, и двамата усещахме как пръстите ми джвакат докато мачкат и дразнят възбудената и путка. Продължих да си играя с влажното и путе, подърпвайки и търкайки клитора и, след това поставих два пръста между влажните и устни, а после ги вкарах навътре дълбоко в горещата и копнееща путка. Лина простена високо, гърчеше се от удоволствие в ръцете ми, двата ми пръста бръкнали дълбоко в нея масажираха путката и отвътре, а пръстите на другата ми ръка мачкаха набъбналите и цици.

Лина се опита да се обърне с лице към мен, но аз я задържах с ръце и казах "Недей, искам да те еба отзад"

Тя се подчини, завъртя се отново с гръб към мен, наклони се напред, подпря ръце на стената и се надупи още повече притискайки задника си към мен още по силно. Спрях да мачкам набъбналите и цици, поставих и другата си ръка между краката и и разтворих отзад хубаво бузките на Лина. Гледката на разтворения и задник в ръцете ми ме възбуди още повече.

Разкопчах панталона си, и огромния ми надървен кур изскочи. Лина го обхвана с ръка насочи го към стегнатия си анус и започна да се търка. Винаги беше мечтала за ебане в задника, но беше твърде страхлива за да опита, потърка се още малко, но накрая размисли и насочи кура ми надолу към путето си. Притиснах рязко няколко пъти и кура ми влезна мазно в Лина, изтръгвайки дълбока въздишка от нея. Веднага започнах да я шибам здраво, като я помпах дълбоко навътре и навън. През няколко тласъка Лина стягаше путето си, стискайки кура ми отвътре, доставяйки и на двама ни неимоверно удоволствие.

Внезапно Лина ме избута със задник като успя да се отдене от кура ми, завъртя се и ме целуна нежно.

"Кво става?" казах аз стърчейки с недоебан кур пред нея.

"О, спокойно." одвърна ми закачливо през смях, облизвайки устни с влжния си език.

Лина се пресегна надолу и хвана надървения ми мазен кур с ръка, след това се наведе и го облиза с език, вкусвайки собствените си солени пичи сокове. След това започна да търка големия ми кур по цялото си лице; по бузките, брадичката, нослето и челото си, оставяйки мазни следи по кожата си. Накрая пое кура ми в уста и започна да го масажира с езиче. Правеше кръгчета с език около главата на патката ми, леко го засмукваше, възбудена до край, усещаше пулсиращия ми кур в устата си. Прихванах нежно главата и отзад и започнах да движа кура си в устата и, навътре и навън.

"Изглеждаш страхотно с кур в устата" потхвърлих аз.

Лина се засмя леко засрамена, чувстваше се като мръсница, което я възбуждаше още повече.

Продължих да я чукам в устата, Лина усети че скоро ще свърша, но нямаше нищо против. Засмука кура ми още по бързо и аз накрая се изпразних енергично в устата и. Лина обикновено не гълташе, но сега усетила топлата ми сперма дълбоко в гърлото си не се сдържа и преглътна с удоволствие. Тънка струйка сперма потече от крайчето на устата и Лина го забърса с ръка, докато облизваше кура ми с език.

"Твой ред е слънчице, лягай на диванчето" казах и аз.

Помогнах и да стане и я придърпах да седне на малкото диванче. Започнах да целувам първо вратлето и, а после продължих надолу към голите и гърди. Засмуквах една по една циците и с устни докато зърната и не щръкнаха отново. Кура ми отново се беше надървил, Лина го забеляза, обхвана го с ръка и започна да го търка.

Аз я спрях нежно, побутнах я да легне на диванчето след което коленичих между разкрачените и крака. Лина се разчекна още повече и се отпусна назад затворила очи.

Разтресе се цялата когато усети как топлия ми грапав език се допира до мокрото и путе. Лижех с език мазната путка и зачервения клитор докато тя скимтеше от удоволствие. Усетих как нова вълна на възбуда заля Лина когато вкарах два пръста в путката и докато продължавах да я лижа, прокарвайки език нагоре и надолу из мокрото и путе.

"Вкусна си" казах и вдигайки глава от пичката и.

"Нес пираааай" изписка тя задъхано.

Продължих ритмично да я лижа между краката, после се пресегнах с ръка и я хванах за едната цица и започнах да я дърпам и мачкам. Продължих да я лижа и мачкам докато накрая Лина не можеше да издържи повече и свършвайки изписка силно. Отвори очи и ме погледна с кучешка благодарност в очите.

"Още не съм свършил с теб" предупредих я аз.

Покатерих се върху нея, между разчекнатите и крака, и рязко вкарах надървената си патка в нея. От лизането тя беше толкова подгизнала отдолу че кура ми се плъзна дълбоко вътре без никакво усилие. Лина се почувства върховно, усещайки как кура ми изпълва до край мокрото и пиче. След това затвори очи и стегна тялото си за да устои на мощните ритмични тласъци с които започнах да я еба. Продължих да я тъпча докато тя се гънеше и стенеше от възбуда под мен.

Хванах с ръце глезените и и повдигнах краката и на раменте си, след това я затиснах отново под мен като продължих да я шибам дълбоко. Лина дишаше задъхано, усещайки настъпващия оргазъм, едва успявайки да си поеме дъх между два тласъка сгъната на две под тежестта на атлетичното ми тяло.

Силно стенание отекна из стаичката, когато Лина свърши отново. Усетих че и аз свършвам, натъпках я още няколко пъти, бързо извадих патката си от пичето и, надигнах се и се изпразних мощно върху циците и.

"Благодаря ти, благодаря ти" шепнеше Лина докато размазваше с пръсти топлата ми сперма по циците си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар